Aisea e le maua ai e le faioloa a latou tupe pe a fefaʻatauaʻi ma le Pocket Option

Aisea e le maua ai e le faioloa a latou tupe pe a fefaʻatauaʻi ma le Pocket Option

Aisea e le maua ai e tagata a latou tupe pe a Trading Binary Options

E masani ona tuʻuina atu e le aufaioloa amata se aofaiga tele i se tulaga lamatia pe a teu faʻafaigaluega i filifiliga binary. O se taunuuga, latou te leiloa a latou uluai tupe teu vave ma le fiafia i fefaʻatauaiga i luga ole laiga.

O le tele o tagata amata e leiloa a latou tupe teu ona latou te le mulimuli i tulafono faʻavae faʻalavelave poʻo tulafono tau tupe.

O se fa'ata'ita'iga lenei:

Na iloa e Sam e uiga i filifiliga binary i luga o le upega. Na ia manatua sa ia manao e faataitai le Forex trading mo sina taimi. Ae ui i lea, i le tulaga o filifiliga binary, e sili atu ona faigofie mea uma, ma o lea na ia filifili ai e suʻesuʻe binaries.

Na faʻaalu e Sam le tele o taimi i le sailia o se tagata fai pisinisi e fetaui ma ona manaʻoga, na ia suʻesuʻeina taʻiala taʻutaʻua, ma iu ai ina faia lana tupe teu muamua. Na ia filifilia se tagata fai pisinisi e $200 le itiiti ifo ma le $20. O lea na o le teuina o le $200 ma amata fefaʻatauaʻiga, faʻapipiʻi le $20 i fefaʻatauaiga.

Ina ua uma ona faia ni fefa'ataua'iga se 5 e fa'atatau i se tasi o ta'iala, sa fa'alua Sam i le tupe ae fa'atolu ona alu ese mai le tupe. Na pau lana paleni i le $170.

I lena taimi, na manatu Sam e le aoga le fuafuaga. Na tonu ia te ia e faataitai se isi fuafuaga ma faaauau ai fefaatauaiga, toe faafaigaluegaina le $20 i le fefaatauaiga. Ina ua uma ona faia 8 fefaʻatauaʻiga ma lenei taʻiala fou, na fa taimi ITM ma faʻafa OTM. O lea ua pa'ū le paleni o lana teugatupe i le $150.

Na fai si le mautonu o Sam, ae na ia iloa ai o ana fefaʻatauaʻiga mulimuli e lua sa manuia, ma o lea na ia filifili ai e sii i luga lana tupe teu, ma toe maua ai ana tupe. Na ia faatauina se filifiliga i le $50 ma leiloa, o lana paleni tala na paʻu i lalo i le $100.

Na alu Sam i fefaʻatauaiga e aunoa ma le faʻalagolago i soʻo se faiga, naʻo le fesuiaʻi mai le tasi fuafuaga i le isi. Na ia faia isi matata e ono, tolu ITM ma tolu OTM. Na pa'ū le paleni o lana teugatupe i le $55, ma o lana tupe gau e $145. Sa ia le fiafia ma ita.

E foliga masani, a ea? Se'i vaai pe aisea na sese ai Sam:

Ina ua uma ona teuina le $200, sa teu e Sam le $20 ma e oo lava i le $50 i se fefaatauaiga e tasi
  • O le faia o lea mea, e le'i mafaufau lava Sam e uiga i le puleaina o tulaga lamatia, ona o lona tulaga lamatia i fefa'ataua'iga e 10% i le 30% o lana paleni fa'amatalaga. E oo lava i le aufaioloa sili ona poto masani e le sili atu i le 2%; a leai, e mafai ona e feula lau tala. Mulimuli ane, ou te faamatala atu pe aisea. Mo le taimi nei, naʻo le talia o le tulafono auro o le puleaina o tupe.

E le'i pipii Sam i so'o se faiga
  • Na ia faia 5 fefaʻatauaʻiga e faʻavae i luga o le tasi fuafuaga, ona sui lea i le isi, ona sosoo ai lea, atonu, i le isi. O le isi lea mea sese matuia. Ina ia mafai ona filifili pe aoga se fuafuaga mo oe pe leai, e tatau ona e faia 50 poʻo, sili atu, 100 matata. Ona e manaʻomia lea e iloilo le iʻuga ma faʻaiʻu pe fetaui ma au sini.

Sa taumafai Sam e toe maua lana tupe e ala i le siitia o le tupe teu, lea ua maualuga
  • O le faia o ni nai fefa'ataua'iga manuia i se laina, lea na fa'avalevalea ai, ma na ia fa'aopoopoina le tupe fa'afaigaluega i le $50. O se auala mautinoa lea e faʻafefe ai se tala. Taofi lelei lou lima ma aua ne'i solia tulafono e te setiina.

Aisea e taua ai le tausia o le tulaga lamatia i fefaʻatauaiga i le 2%

Aisea e le maua ai e le faioloa a latou tupe pe a fefaʻatauaʻi ma le Pocket Option
O le mulimuli i tulafono tau pulega tupe e taua tele i fefaʻatauaʻiga filifiliga binary. Mo le tele o faioloa amata, o le 2% tulaga lamatia i fefa'ataua'iga e lelei ma e tatau ona tausia i taimi uma.

Faatasi ai ma soʻo se fuafuaga tau fefaʻatauaʻiga, e tatau ona e malamalama e aoga tele ma e maua ai tupe mama pe a e tuʻuina atu ma faia ia le itiiti ifo i le 50 pe sili atu, 100 fefaʻatauaʻiga. A'o le'i faia lena mea, so'o se fa'ai'uga o le a vave.

Po'o le a lava le ta'iala e te filifilia, o le a maua pea au fefa'ataua'iga manumalo ma le faia'ina. E leai se mea e mafai ona e faia i ai. O le mea e sili ona taua e tatau ona e manumalo soo nai lo le faia'ina. Ina ia maua le 75% toe faafoi i lau tupe teufaafaigaluega, o lau fuafuaga e manaʻomia ona faʻamautinoa le itiiti ifo i le 65% le fua faatatau manumalo. I se isi faaupuga, e tatau ona e faia 65 pe sili atu fefaʻatauaʻiga manumalo mai le 100. A leai, o le a le alu i luga lau paleni faʻamatalaga ma e te le maua ni tupe mama.

O maketi tau tupe e matua le mautonu ma e masani ona le mautonu. O nisi taimi, o lau fuafuaga e ono le manuia oe, ma e ono maua ai lau fa'aletonu. Afai o loʻo e taʻalo tele, pei o le teu faʻafaigaluegaina o le $ 20 ma le paleni o le $ 200, o le ae leiloa le 10% o lau tupe faavae atoa i fefaʻatauaiga uma. Afai e iai ni nai fa'ailoga fa'apenei, e le o toe umi ae e mana'omia le fa'aopoopoina o lau teugatupe.

E tatau ona e fa'aitiitiina lou tulaga lamatia ina ia e sao ai i ia fa'aletonu ma fa'asaoina pea lau paleni.

Ua fautuaina e le aufaioloa poto masani le faatumauina o le tulaga lamatia i fefaʻatauaʻiga tau fefaʻatauaʻiga i le tusa ma le 2%. O lona uiga e te le lamatia le sili atu i le 2 pasene o tupe o totoe i lau teugatupe i se fefaʻatauaʻiga e tasi.

Ae e te le'i amata fefa'ataua'iga, fa'atatau lau tupe teu e fa'atatau i le tupe fa'aalu maualalo e mana'omia e se tagata fai pisinisi. Afai e $5 la'ititi tupe a le au fai pisinisi, o lau tupe teu e tatau ona $5*$50=$250. I lenei auala, o le ae lamatia ai le 2% o lau paleni faʻamatalaga pe a teu le $ 5 i fefaʻatauaʻiga taʻitasi, ma e mafai ona e teu faʻafaigaluega a itiiti ifo ma le 50 taimi, aʻo e suʻeina lau fuafuaga. O lenei metotia e atamai ma saogalemu.


Fa'afefea ona Fa'ateleina Tupe Maua e aunoa ma le Fa'ailoaina o Tulaga Mata'utia Tele

Aisea e le maua ai e le faioloa a latou tupe pe a fefaʻatauaʻi ma le Pocket Option
E mafai ona e faʻaogaina ni tulafono faigofie ma auala e le gata ina faʻatumauina ai lou tulaga lamatia i fefaʻatauaʻiga tau fefaʻatauaʻiga, ae ia faʻateleina foi au tupe mama. I lenei vaega, o le a matou faʻamatalaina pe faʻafefea ona faʻaogaina le tele o lau gaioiga fefaʻatauaʻiga aʻo taofia le lamatiaga i totonu o tapulaa talafeagai.

O le tausia o le tulaga lamatia i fefa'ataua'iga o lona uiga e le mafai ona e teu fa'afaigaluegaina sili atu i le 2% o lau paleni fa'amatalaga. E fa'afefea ona fa'ateleina lau tupe mama pe afai e le mafai ona fa'ateleina lau tupe fa'afaigaluega? E faigofie le tali: na'o lou toe fa'atatauina o lau tupe teu fa'afaigaluega, e aofia ai ma le taimi e fa'atupula'ia ai lau paleni.

Se'i fa'apea ua e maua le $200 i lau teugatupe, ma amata ona e teu fa'afaigaluega le 2% o lau paleni, e $4. Ia, fa'apea na mafai ona e fa'aopoopo lau paleni ile $250. E tusa ai ma le 2% tulaga lamatia i fefaʻatauaʻiga fefaʻatauaʻiga, e mafai ona e teu faʻafaigaluega $5 i fefaʻatauaʻiga, o lea, faʻateleina ai lou gafatia.

Peita'i, e ono tupu fo'i le fa'afeagai. Fa'apea ua pa'u lau tala ile $150. Ole taimi nei e le tatau ona sili atu nai lo le $3 (2% o le $150).

E fai lava si le manaia o le fa'atatauina pea o au tupe fa'afaigaluega, aemaise lava pe a e alu i fefa'ataua'iga vave (fa'atasi ai ma filifiliga pupuu), aua e umi se taimi.

O le mafuaʻaga lea na matou faia ai meafaigaluega faʻapitoa e otometi ona faʻafetaui le aofaʻi o tupe teufaafaigaluega ma faʻatagaina oe e le gata ina mulimuli i le tulafono auro o le puleaina o lamatiaga, ae ia aua nei misia foi lou avanoa e maua atili ai tupe mama.

Thank you for rating.